Futura4Retail je integrovaný pokladní systém pro malo- a velkoobchody působící v oblasti Lifestyle Retail. Tento segment zahrnuje široký sortiment zboží, například obuv, oděvy, sportovní potřeby, zábavní elektronika, módní doplňky, vybavení domácností, nábytek, apod. Futura4Retail je využívána více jak 20 000 zákazníky po celém světě a to ve více jak 15 jazycích.

Chcete vědět více?

Dejte nám na sebe kontakt a my vám rádi vše vysvětlíme a pomůžeme vám najít řešení přesně pro vaši firmu.



Obchodníci mají možnost výběru z řady informačních systémů. Na jedné straně se jedná o krabicová řešení, která nepodporují specifické požadavky retailu, nemají lidi schopné systém rychle nasadit a komunikovat s uživateli. Na druhé straně se jedná o komplexní systémy, které jsou drahé a je třeba je dovyvíjet na zakázku. Jedině Futura obsahuje 20 let zkušeností se zákazníky v oboru LifeStyle retail a podporuje tedy specifické požadavky, kladené obchodníky v této oblasti. Jedná se například o:

  • snadné vyhledávání a identifikace zboží, podpora a jednoduchá práce s variantami výrobků, jako jsou například kombinace barev a velikostí rychlá a levná implementace, rychlé otevření nových prodejen
  • snadné vyhledávání a identifikace zboží, podpora a jednoduchá práce s variantami výrobků, jako jsou například kombinace barev a velikostí
  • rychlá a levná implementace, rychlé otevření nových prodejen
  • predikce poptávky, automatické plánování nákupu, optimalizace sítě prodejen
  • Systém například automaticky upozorňuje na potřebu přesunu zboží z jedné prodejny do druhé, optimalizuje nákupy u dodavatelů, elektronicky přenáší požadavky na dodavatele (EDI)
  • automatické přepínání mezi on-line a off-line provozem. V případě, že nejsou dostupné komunikační linky, systém automaticky přechází na off-line zpracování
  • software shrnuje
  • Futura4Retail je řešení, které lze nasadit obchodníkům vlastnící od jednoho do tisíce obchodů
  • funkčnost, kterou v jiných systémech draze platíte jako doplňkovou, je součástí základní verze Futury
  • podpora běžných obchodních postupů, jako jsou koncese, frančízi, vlastní prodejny, outlety, „shops-in-shops“, apod
  • možnost mezinárodní expanze (například Slovensko, Maďarsko, Polsko, Německo, Rakousko, Bulharsko, apod)

Futura4Retail je otevřené řešení s možností napojení na navazující celopodnikový informační systém jako například Microsoft Dynamics Nav. Futura4retail pokrývá kompletní cyklus maloobchodní sítě, od plánování limitů a plánů pro jednotlivé prodejny, přes snadné objednávání nových kolekcí a optimalizace zásob na jednotlivých pobočkách, až po jednoduchý prodej přes všechny kanály (POS, přímý prodeje, internet, telesales), řízení vztahů se zákazníkem (CRM) a analýzy prodejních dat:

Zákaznické reference:

MUSTANG
„Pouze software, který pokrývá veškeré formy prodeje je vhodný pro nás. Nespornou výhodou FuturERS(TM) je mezinárodní podpora včetně velkého množství jazykových mutací včetně specifických podmínek jednotlivých zemí implementovaných v softwaru. Mezi námi a Futurou vzniklo silné partnerství zakládající se na důvěře – silný důvěřují silným.“ Alexander Seeberger, EDV manažer
The Conran Shop
„Jako většina obchodníků v LifeStyle Retial jsme kreativní (a občas netrpělivý). Naše branže skýtá mnoho výzev – 10 obchodů zní směšně, pokud jsou však od New York po Tokyo, setkáváme se s problémy jako velký počet měn, kulturní otázky, mezinárodní podpora. Futura s tím počítá.“ Sue Barnes – Manažer nákupu

Maloobchod /pokladna

Pokladní systém Futura4Retail je navržen a vyvíjen tak, aby splňoval v maloobchodní oblasti následující požadavky:

  • rychlé obsloužení zákazníka,
  • snadná ovladatelnost,
  • vysoká stabilita,
  • široká funkcionalita.

Nejen tyto požadavky lze splnit pomocí dvou pokladen:

  • moderní dotykové pokladny nebo,
  • klasické pokladny.

Moderní dotyková pokladna

Hlavní přínosy:

  • intuitivní ovládání,
  • moderní vzhled,
  • lze využít s dotykovými displeji.

Klasické pokladna

Je určena převážně zákazníkům, kteří jsou zvyklí, na starší operační systémy.
Hlavní přínosy:

  • prodej a ostatní operace jsou optimalizovány pro ovládání z klávesnice,
  • prodej, přesun zboží, rezervace a zákaznický klub obsluha vytváří přes jediné okno,
  • klasická pokladna lze spustit téměř ve všech rozlišeních i na starších monitorech.

Vyhledání a zadávání zboží

Pokud chcete skutečně rychle obsloužit zákazníka, musíte využívat čárové kódy. Pokladní systém Futura4Retail kromě vyhledávání zboží dle čárového kódu umožňuje vyhledávat zboží také fulltextem dle názvu zboží, skupiny, podskupiny, kategorie zboží, dodavatele, dodavatelského čísla zboží a všech polí obsažených na kartě zboží. Filtry lze jakkoliv kombinovat.

Integrace s čtečkou čárových kódů

Pokladna má hlubokou integraci s čtečkou čárových kódů. Tím se obsluze výrazně usnadní práce, která je u mnoha pokladních systémů. Obsluha nemusí stále myslet na to, jakou mají nastavenou klávesnici. Pokladní systém automaticky rozpozná načtení čárového kódu zboží, zákaznické karty, karty personálu popřípadě účtenky ať je obsluha v jakémkoliv poli během prodeje. Tím nebudete již řešit chyby například, že obsluha načetla čárový kód do pole množství apod.

Platba zboží

Pokladní systém Futura4Retail umožňuje neomezený počet kombinovaných plateb

Obecné funkce pokladny

  • Více rozpracovaných prodejů
  • Prodej a příjem dárkových poukazů (sledování oběhu dárkových poukazů)
  • Sledování přijmu a výdeje peněz (petty cash)
  • Prodej na zákazníka (tvorba zákaznického klubu, bonusy pro zákazníky)
  • Tisk faktury
  • Slepá inventura hotovosti
  • Zákaznické rezervace
  • Sledování sériových čísel
  • Více pokladních šuplíku, předávání pokladního šuplíku
  • Off-line nebo on-line provoz
  • Docházka
  • Happy hours, 3 za 2, levnější zdarma, dárek zdarma a další
  • Duty free
  • Vratky zboží
  • Ochrana slev a vratek pomocí hesla
  • Rychlý tisk účtenek pomocí textového režimu
  • Podpora specializovaných pokladních zařízení (pokladní tiskárna, zákaznický displej, snímače čárových kódů, pokladní klávesnice)
  • Sledování tržeb dle prodavačů, kas, pokladen, hodin, dnů, měsíců
  • Prodej kusů balení
  • Rozdílné ceníky pro prodejny, měny, zákazníky
  • Podpora off-line čteček čárových kódů
  • Správa vlastních platebních karet (výhodné zejména pro velké pobočkové společnosti)

FuturOne: Maloobchodní softwarové řešení pro jednu prodejnu

Zlepšete přehled o sortimentu, který prodáváte. Optimalizujete obsloužení zákazníka. Zkraťte čas potřebný k inventuře. Začněte budovat zákaznický klub.
Nejen to Vám vyřeší pokladní systém Futura4Retail. Nabízíme balík pokladního softwaru včetně hardwaru za cenu 39 990Kč bez DPH.

Jakým způsobem Vám pokladní systém pomůže k dosažení těchto cílů:

  • zavedení čárových kódů,
  • získání prodejních statistik typu:
    • best seller a worst seller (ležáky),
    • zboží s nejvyšší obrátkovostí a marží,
    • tržby dle prodejce, času, týdnů a měsíců,
  • možnost integrace s eShop,
  • zavedení zákaznického klubu.

Co balíček obsahuje:

  • pokladní systém Futra4Retail One,
  • mini PC 1GB RAM, SDD 16GB, 8,9“,
  • pokladní termo-tiskárna,
  • čtečka čárových kódů,
  • operační systém Microsft Windows,
  • import počátečních dat z Excelu (karty zboží, sklad, zákazníci),
  • OpenOffice (Word, Excel, pošta),
  • školení 16 hodin,
  • aktualizace pokladního systému,
  • telefonická podpora.

Volitelné doplňky za příplatek:

  • pokladní šuplík,
  • laserová tiskárna pro tisk čárových kódů.

Technické řešení přenosu dat mezi prodejnami a centrálou

Pokladní systém Futura4Retail nabízí několik způsobů výměny informací v rámci obchodní sítě prodejen.

Offline

Off-line mód je stav, při kterém má každá prodejna vlastní počítač se všemi informacemi. Naplánovaná rutina provádí synchronizaci dat. Standardně nastavujeme synchronizaci dat jednou denně ve večerních hodinách. Informace z prodejen jsou na centrále s denním zpožděním. Off-line mód je vhodný pro většinu retailových zákazníků. Přenosy je možné provádět i častěji.

Výhody:

  • Při výpadku internetu lze stále prodávat. Databáze artiklů je na pobočce.
  • Při výpadku centrálního serveru lze prodávat. Databáze artiklů je na pobočce.
  • Nízké nároky na výkon serveru .
  • Nízké nároky na kvalitu datových linek.

Online

On-line neboli ASP mód je situace, kdy všechny prodejny a centrální uživatelé pracují na centrálním serveru. On-line mód doporučujeme zejména velkoobchodům, které vyžadují kontrolu kreditů a zálohových plateb a podobně.

Výhody:

  • Nižší náklady na správu pobočkové sítě. Na prodejnách mohou být bezobslužné terminálové PC.
  • Větší centralizace správy.